הקורונה השפיעה על הרבה תחומים בעולם שלנו, ואחד מהם הוא גם תחום הרכבים. קיים מחסור גדול ברכבים חדשים, ואלו שבוחרים לרכוש אחד כזה כנראה יצטרכו להמתין חצי שנה עד שיגיע לארץ.

בין אם אתם מחפשים רכב הסעות למכירה, ובין אם רכב משפחתי, הגעתם למקום הנכון. אצלנו בניו דרייב תוכלו למצוא מגוון כלי רכב בתנאי המימון הטובים ביותר בשוק.

ריכזנו עבורכם מדריך עם כל הטיפים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם ניגשים לקנות אוטו, ואפילו כמה המלצות חמות לרכבים. שנתחיל?

איך לבצע קניית רכב בצורה הכי חכמה?

קניית רכב היא מעמד חשוב, שכן הרכב שתבחרו לרכוש הולך ללוות אתכם בשנים הקרובות. חשוב שתבצעו את התהליך בצורה חכמה, כדי שתישארו מרוצים לאורך זמן.

מפרט טכני – סביר להניח שאתם רוצים למצוא את הרכב האידיאלי, זה שיהיה תפור לצרכים שלכם. בדקו את המפרט הטכני והמאפיינים שלו כדי לוודא את זה. לכל אחד יש צורכי התניידות שונים- משפחה תעדיף רכב גדול ובטיחותי יותר, ואילו אדם שחי במרכז יעדיף רכב קומפקטי. אל תשפטו את הרכב לפי הכריכה שלו, צללו לפרטים בספר הרכב.

תנאי מימון נוחים – אם אין ביכולתכם לשים את כל הסכום על קניית רכב בעת מעמד הרכישה, כדאי שתמצאו הלוואה בתנאים נוחים. השוו בין מחירים, בדקו בסוכנויות שונות, עד שתגיעו לתנאי המימון הכי משתלמים.

אופציה לטרייד אין – אם אתם בעלים של רכב ישן ומחפשים להשתדרג, ודאו כי הסוכנות נותנת לכם אופציה לעשות טרייד אין. אין דבר מתיש יותר מהתעסקות של מכירה וקניית רכב בנפרד, ואם אתם יכולים להימנע מהפרוצדורה, אולי שווה לכם.

שמרו על סבלנות – אל תמהרו לקנות רק בגלל הלחץ להשתדרג. אנחנו יודעים שלחכות כמה חודשים זה לא המצב האידיאלי, אפילו די מבאס. אבל אם קיים דגם ספציפי שיכול להתאים לכם- לא עדיף לחכות מאשר להתפשר?

הדגמים המומלצים שלנו

הנה כמה דגמים מומלצים מהקטלוג שלנו, אולי כאן תוכלו למצוא את האחד שלכם.

טויוטה אייגו – רכב משפחתי עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע בנזין. דגם 2016. 5 מקומות ישיבה, אחריות לשלוש שנים. החל מ-649 ש"ח לחודש.

פיאט 500 קבריולה – רכב פרטי עם תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית ומנוע בנזין. דגם 2018. שלוש דלתות ו-4 מקומות ישיבה. החל מ-1,100 ש"ח בחודש.

פולקסווגן גולף – רכב פרטי עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע בנזין טורבו. דגם 2018, 5 דלתות, 5 מקומות ישיבה. החל מ-1,450 ₪ לחודש.

שברולט אימפלה – רכב משפחתי עם תיבת הילוכים ידנית ומנוע בנזין. דגם 2018, עם 5 מקומות ישיבה וצריכת דלק שנעה בין 15.1 ועד 24.3. החל מ-2,570 ש"ח בחודש.

ניו דרייב פועלת כדי להתאים לצרכן רכב חדש שתפור בדיוק לצרכים שלו. תוכלו למצוא אצלנו באתר עוד מגוון רחב של כלי רכב במימון מלא, ועם התנאים הטובים ביותר.