השכרת או קניית רכב – כך תדעו במה לבחור

ההתלבטות בין רכישת רכב לבין השכרה הנה ברורה ומובנית מאליה, במיוחד כאשר ישנם יתרונות לכאן או לכאן. איזו אפשרות יותר משתלמת? לפניכם כמה נקודות למחשבה.

אם אין לכם סבלנות להסתובב במוסכים או שברצונכם להימנע מעלויות הביטוח לרכב, יכול להיות שהשכרת רכב היא הפתרון המושלם שלכם. אולם האם זה פתרון משתלם ביחס לחלופה והיא רכישת רכב? כדי לענות על כך יש לבחון את הפרמטרים הבאים.

מה המטרה שלכם?

קודם כל ולפני הכל כדאי כי תשאלו את עצמכם מהי המטרה שלכם בעת רכישת רכב ואיזו פעולה תספק לכם את הפתרון האידיאלי ביותר. כיום חברת ההשכרה מציעה לכם שלל פתרונות גמישים העונים על כל צורך ומטרה שלכם, לרבות ליסינג, השכרה לטווח קצר והשכרה לטווח ארוך. במידה וברצונכם ליהנות מכל היתרונות של רכב צמוד לנסיעות יומיומיות, כדאי לקנות רכב או לחלופין לבחור בליסינג פרטי. עם זאת, במידה והצרכים שלכם משתנים ואתם זקוקים לרכב לתקופה קצרה, לפרקים או למטרה ספציפית שירותי השכרה יהיו הפתרון האולטימטיבי.

סוגיית התקציב

פרמטר נוסף שעומד על הפרק הוא התקציב שעומד לרשותכם. בעת השכרת רכב בארץ אתם משלמים תשלום חודשי קבוע ואחראים להוצאות הדלק בעוד שחברת ההשכרה אחראית על הביטוח, התחזוקה, האחזקה והטיפולים, הסכום לחודש משתנה בהתאם לסוג הרכב ולא פעם עבור השכרת רכבים לטווח ארוך ניתן ליהנות ממחירים משתלמים. כמובן שלעומת זאת, רכישת רכב מלווה בהוצאות אותן יש לקחת בחשבון כאשר שוקלים את האפשרות על פני החלופות. ישנם סוגים שונים של רכבים כאשר רכב חדש מהשקית יכול להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים וזאת עוד לפני שנכנסו למשוואה הוצאות כמו ביטוח, טיפולים שגרתיים, תחזוקה ואחזקה, דלק וכיוצא בכך. עם זאת בל נשכח כי עומדות לרשותכם אפשרויות נוספות כמו רכישת רכב יד שניה, טרייד אין ואף תשלומים.

התאמה אישית לצרכים

חברת השכרת רכב מעמידה לרשותכם מגוון רכב של רכבים מסוגים שונים כך שתוכלו לנהוג ברכב החלומות שלכם, אותו אולי לא היה מתאפשר לכם לקנות לו הייתם רוצים. כמו כן היות ויש היצע נרחב תוכלו לקבל את המענה המושלם לצרכים האישיים או לצרכי המשפחה, לבחור רכבים למטרות שונות ומגוונות וליהנות מרכב מתוחזק ומשפע של תוספות, שירותים ואביזרים נלווים. מנגד, בעת רכישת רכב לא פעם תצטרכו להתפשר על פרמטרים רבים כמו אביזרי נוחות, טכנולוגיה מתקדמת והתאמה המושלמת לצרכים שלכם ולו רק בגלל התקציב אשר עומד לרשותכם, או לחלופין להתפשר על שנת הייצור. גם כאן שירותי טרייד אין נכנסים לתמונה ויכולים לתת את המענה האולטימטיבי.

בטיחות ובדיקות

כאשר אתם שוכרים רכב מחברה אתם יכולים להיות בטוחים כי כל הרכבים חדישים וכי כל אחד מהם עבר את כל הבדיקות הנחוצות ועומד בסטנדרטים גבוהים של איכות. זאת כמובן בהנחה שפניתם לחברת השכרת רכבים בעלת מוניטין אשר שמה הולך לפניה בתחום. לרוב הרכבים כוללים אביזרי בטיחות שונים כמו למשל כריות אוויר, חגורות בטיחות, מערכות מתקדמות כמו חיישני רברס, ביצועים מגוונים ויכולות אותן לא תמיד תמצאו ברכב הפרטי שלכם. רכב פרטי הוא אומנם אישי אולם אתם אינכם צריכים לדאוג לטיפולים ולהסתובב במוסכים, יש מי שיעשה זאת עבורכם.

לסיכום,

ניתן לומר כי רבים אשר משתמשים בשירותי השכרת רכבים נהנים ממחירים אטרקטיביים ומרכבים מתוחזקים, בטוחים ואיכותיים לכל מטרה. לכן לא פעם האפשרות של השכרת רכב נראית טובה ומשתלמת. עם זאת בל נשכח שזו אפשרות יותר יקרה כאשר משווים אותה לרכישת רכב, במיוחד כאשר מסתכלים לטווח הרחב. יש לציין כי לא פעם יש לפני רכישת רכב יש לחשוב מחוץ לקופסה או אף למצוא את עמק השווה. ולמה הכוונה? בחברת ניו דרייב למשל מציעים לכם את האפשרות לבצע עסקאות טרייד אין וליהנות ממסלול המימון הטוב ביותר לרכישת רכב חדש. אפשרות ששווה לשקול אותה.

למרות הנוחות, השקט הנפשי והסטנדרטים הגבוהים אשר לא פעם מטים את הכף לטובת רכבים שכורים, תוכלו להגשים את החלום ולרכוש רכב חדש בתנאים לא פחות ממשתלמים. נשמע מעניין? הצוות של ניו דרייב מזמין אתכם ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים.