ב. מ. וו, שברולט אימפלה החדשה, מרצדס GLS CLAS ושאר רכבים חדשים ומעוצבים, הפכו לרכבי יוקרה ברי השגה המשמשים כרכבי פנאי, חלקם רכבים משפחתיים וחלקם כאלה שנועדו עבור אנשי עסקים ובעלי חברות.

תרבות הנהיגה בארץ וחווייה איכותית בעת נהיגה, חשובים מאד לרבים, בעוד שחידושים ומגוון אביזרים אשר נועדו לשדרוג המכונית: הופכים את חווית הנהיגה לנעימה יותר, כמו גם איכותית ובטוחה.

אם אתם רוצים לרכוש רכב יוקרתי או שיש לכם מכונית חדשה , כדאי שתדעו כיצד שומרים על רכבי יוקרה. בשל כך הכנו לכם כמה טיפים לשמירה על המכונית "חדשה דנדשה"!

שמירה על המכונית בעת השימוש

שמרו על ניקיון המכונית בשימוש יום יומי והקפידו לא לאכול או לעשן במקום. הקפידו לבצע ניקוי ריפודים לרכב. ריפודים במכונית יוקרה הם כאלה שאנו עושים בהם שימוש בכל יום.

על הריפוד אנו יושבים בעת הנהיגה, הנוסעים האחרים נהנים מריפוד מבד איכותי או אפילו כזה שעשוי מעור אמיתי (מה שנוהג בדרך כלל במכוניות יוקרתיות), בעוד שבזמן השימוש  הריפוד לדהוי, מאבד מצבעו, מתלכלך ולעיתים אף ניזוק. במקרים כאלה חשוב לבצע ניקוי ריפודים לרכב על ידי חברה מקצועית שיכולה להפוך את הריפוד לחדש, מריח טוב ונעים למראה.

טיפולים שנתיים –  כאשר יש לכם רכב חדש, חשוב לא לפסוח על טיפולים שנתיים. בדקו בספר ההוראות שנמצא בתא הכפפות אילו טיפולים דרושים למכונית, כאשר רכבי יוקרה מטופלים בדרך כלל בסוכנות ממנה ביצעתם את הרכישה.

טיפולים כמו טיפול 10,000 דרושים בדרך כלל במכוניות חדשות וישנות, בזמן שרכבים חדשים דורשים בדרך כלל טיפול של 15,000 קילומטרים בלבד. דאגו להכניס את הרכב למוסך מורשה שמטפל ברכבי יוקרה והתייעצו במקום לגבי הטיפולים הדרושים.

שימוש בחלפים מקוריים – במידה ואתם זקוקים לחפים כמו מראות, דלתות, סטרטר, דוושות ועוד חשוב לבחור ולרכוש חלפים מקוריים. בעת רכישת חלפים המתאימים למכונית תוכלו לשמור ולהאריך את חיי המכונית שלכם.

קבלת אחריות – בזמן שאתם רוכשים רכב יוקרה, מומלץ להקפיד כי תקבלו אחריות של 5 שנים לפחות מהסוכנות. אחריות נקבעת לפי קילומטרים ושנים. בכך, מרבית הסוכנויות יעניקו לכם אחריות ל-5 שנים מלאות תוך קבלת אחריות ל 3 שנים עד 150,000 קילומטר.

ביטוח – בטחו את הרכב שלכם בביטוח חובה, צג ג' וביטוח מקיף. מי שרכבו מוגדר כרכב ספורט: יצטרך לבצע ביטוח מיוחד שמתאים לרכבים אלה ונחשב יקר יותר. גם רכבים שערכם גבוהה מ 100 אלף שקלים דורשים ביטוח מיוחד. לכן יש לבחור בחברת ביטוח מתאימה שתספק לכם מקסימום פיצוי בעת הצורך.

ניקוי רכבים – דאגו לנקות את הרכב על בסיס שבועי או חודשי. רכבי יוקרה עליהם להראות נוצצים בכל זמן. לכן ניקוי כללי של המכונית שיכלול שאיבת שטיחים, ניקוי דש בורד, ניקוי שטיחונים, הברקה ופוליש יקנו מראה נוצץ ונעים למכונית.

זקוקים לשירותים ניקיון? חברת 'מאסטר קלין' פיתחה שיטת ניקוי חדשה הכוללת הזרקת חומרים לעומק של 10 סנטימטרים עבור חיטוי, ניקוי קטילת חיידקים וריענון כל מערכת ישיבה או רהיט.