גם אם אתם חדשים בעסקי החניונים ובטוחים שאין כל סיבה לדאוג בכל הנוגע לזהירות בדרכים, טעות חמורה בידכם. אמנם המהירות שרכב יכול להגיע בתוך חניון היא לא המהירה ביותר, אך עבור הולכי רגל היא מהירה מספיק. גם עבור רכבים אחרים, חונים ונוסעים כאחד.

אם עוד לא חשבתם על נושא הבטיחות והסדר בחניון שלכם, הרשו לנו לזרז לכם את התהליך ופשוט להסביר לכם מה אתם צריכים בחניון שלכם בשביל להבטיח לעצמכם וללקוחות שלכם, שקט נפשי ופיזי.

תחזוקה שוטפת

בראש ובראשונה אתם רוצים להבטיח שיש מי שדואג לחניון שלכם כשאתם לא שם. חניון אשר נראה מוזנח ואין מי שדואג לו הוא כמו פרצה הקוראת לגנב. גנבים רבים אשר רואים חניון שלא דואגים לו כראוי, חושבים שקל יותר להיכנס אליו ולגנוב מתוכו. כאשר אתם מתחזקים עובדים הדואגים לנקות את השטח שלכם, פינוי פחי זבל, שטיפת החניון כאשר קיימים כתמי שמן ועוד, יכולים לעזור לכם להרחיק אנשים לא רצויים וכמו כן יעזרו לכם לתחזק חניון נקי ואיכותי לכל הבאים.

התקינו מראות פנורמיות

אולי לא חשבתם אף פעם אל שימוש במראה פנורמית אך צאו מנקודת הנחה שזוהי השיטה הפשוטה ביותר להקל על נהגים רבים ולמנוע תאונות דרכים. מראות פנורמיות מתקינים בדרך כלל בצמתים אשר שדה הראייה חסום. כך, כשיש זווית של 180 מעלות, ניתנת ההזדמנות לנהגים המגיעים משני הצדדים לראות אחד את השני, להאט ולתת זכות קדימה למי שמגיע קודם. לא תאמינו כמה תאונות דרכים נמנעות בזכות מראות פנורמיות.

שמרו על תאורה תמידית

כאשר אנחנו מדברים על תאורה תמידית אנחנו מתייחסים יותר לחניונים הקיימים מתחת לפני האדמה, איפה שיש הצטרכות תמידית לאור. אי אפשר להתכחש לעבודה שחניונים יכולים להיות מפחידים מאוד, לכן תאורה הפועלת כל הזמן יכולה להקל על הפחד. יתרה מכך, תאורה בצבעים שונים יכולה לעזור לכם לעזור ללקוחות הרבים שלכם למצוא את היציאה, למצוא חניה פנויה ולמצוא את הדרך לקומה הבאה של החניון.

התקינו מצלמות מעקב

מצלמות מעקב הן עוד פריט שאתם מאוד רוצים בחניון שלכם. גם בשבילכם וגם בשביל הלקוחות שלכם. מצלמות המעקב יתנו לכם את האפשרות לזהות רכבים, אנשים ופורעי חוק. כאשר אתם בוחרים להתקין מצלמות מעקב, השתדלו להתקין אותן בנקודות מפתח, כאלה שאתם מכירים ויודעים כי רוב הלקוחות עוברים דרך הנקודות הללו. כמו כן, הקפידו להתקין מצלמות גם בחדרי המדרגות ומחוץ לשדה הראייה של חניות החניון.

כבעלי החניון אתם למעשה אחראים על התחזוקה של החניון. האחריות שלכם משתרעת על פגמים לרכוש אשר מהווים גורם מסכן, כולל חדרי מדרגות חלקלקים, מעליות לא בטוחות והתקנה לא נכונה של מחסומי הבטיחות. על ידי אבטחת החניון שלכם אתם מאפשרים ללקוחות רבים להמשיך וליהנות משירותי החניון שלכם ולבטח יחזרו אליכם.