רכישת רכב חדש זה דבר מרגש, לא משנה מהן הנסיבות לרכישה, רכב חדש זה דבר כיף. בין אם זה הריח החדש שמגיע עם הרכב ובין אם זה השקט הזה של רכב שעוד לא חרש אף כביש.

אם עוד לא רכשתם רכב בעברכם, מן הסתם שלא תדעו מהו תהליך הרכישה ואילו השלכות כלכליות צפויות להגיע עליכם כאשר הרכב כבר יהיה ברשותכם. בשביל זה הכנו לכם מספר שאלות שחשוב שתשאלו את עצמכם כאשר אתם עומדים בפני רכישת רכב-

עשו מחקר מקיף על הרכבים שמעניינים אתכם

אם אתם לא סגורים על רכב מסוים, התחילו לשאול את עצמכם מה אתם מחפשים ברכב שלכם. עשו מחקר על רכבים שמעניינים אתכם, בדקו את מחירי הרכבים, טיב היצרנית והשתדלו ללמוד כמה שיותר תכונות על הרכב, דבר שיקל עליכם בהמשך בשאר הרכבים שתבדקו. כאשר יש לכם אינדיקציה של מה שאתם מחפשים, יהיה לכם קל יותר למצוא אותו. ברגע שיש לכם רשימה של כמה רכבים, אתם יכולים לגשת לשלב הבא- איך אתם מתכוונים לשלם?

מערכת התראה לרכב 

נכון אולי הדבר האחרון שחושבים עליו בתהליך של קניית רכב חדש, אבל זה בדיוק הזמן לקחת בחשבון את המערכת שאתם עתידים לשלם עליה כסף, ניתן לחילופין לדרוש חלופה מתאימה, מערכת להתראה מבית AWACS מהבדיקות שלנו מספקת את ה"סחורה" ומציע היצע גדול של התראות.

אז איך באמת אתם מתכוונים לשלם?

אם זה לא יום המזל שלכם ולא נפלה עליכם ערימה ענקית של כסף שיכולה לשלם את הסכום של הרכב אותו בחרתם, הרי שאין לכם דאגות כלל. אך אם זה לא המקרה, ברוב המקרים מה שימליצו לכם לעשות היא לפרוס לתשלומים את התשלום לרכב. בלקיחת הלוואה מסודרת עבור סכום הרכב אשר פירעון ההלוואה נעשה כל חודש, תוכלו לרכוש את הרכב אותו רציתם ולהחזיר סכום לגיטימי מדי חודש. קבלת הלוואה מראש היא צעד חכם ונכון אם אתם רציניים לגבי הרכב שלכם.

אם אנחנו כבר עוסקים בכסף

רכישת רכב אמנם מצריכה הוצאת סכום נכבד בבת אחת, אך האם לקחתם בחשבון את ההוצאות הקבועות הקיימות לבעלי רכבים בכל יום ביומו? ישנם רכבים אשר צורכים כמות רבה מאוד של דלק, דבר זה יגרום לכם להוצאה כספית כבדה מאוד. כמו כן, ביטוח רכב הוא אמנם חובה בחוק, אך רוב האנשים הנוסעים על הכביש לא מסתפקים רק בחובה ורוכשים גם ביטוח רכב מקיף. יתרה מכך, פעם בשנה יש לכם את טסט לרכב. נסו לעשות חישוב שנתי של ההוצאות הקבועות של הרכב שלכם, הדבר יקל עליכם בהמשך.

מצאתם? אל תשכחו לבקש נסיעת מבחן

גם אם התאהבתם ברכב דרך האינטרנט, קראתם על התכונות שלו והחלטתם שזהו הרכב הנכון עבורכם, רצוי בהחלט לבקש נסיעת מבחן עליו. רכישת רכב ללא נסיעה עליו קודם היא שוות ערך לרכישת חתול בשק. אתם לא באמת יודעים אם הרכב מתאים לכם עד שלא נסעתם עליו וראיתם שהוא מתאים למידות שלכם.

אפשרי שברגע שתשבו ברכב תראו ששדה הראייה שלכם מן השמשה הקדמית לקוי וכי אין דרך לשנות זאת. הדבר יאלץ אתכם לוותר על הרכב ולמצוא רכב אחר. כזה שיותר נכון עבורכם.