איך לקנות קרוסאובר חדש במחיר משתלם?

רוצים לקנות קרוסאובר חדש? אם לא הבנתם את המושג, נסביר לכם מה זה רכב קרוסאובר. אם אתם רוצים לרכוש, אך אין באפשרותכם כסף, אל דאגה. תוכלו לרכוש רכבים אלו, במסלולים ייחודיים, של 100% מימון. התכונות הייחודיות של הרכב, והמראה המדליק המזכיר רכב שטח, הפכו רכבים אלו לנפוצים ביותר.

מה זה בכלל רכב קרוסאובר?

מאוד ייתכן שקראתם עד לכאן, אך לא הבנתם כלום. מהסיבה הפשוטה, שאינכם יודעים בכלל מה זה רכב קרוסאובר. אך, הנה ההסבר. זהו רכב, שמצד אחד הוא מכונית משפחתית, אך מצד שני, יש לו יכולות ותכונות של רכב שטח. הגדלים של רכבים אלו משתנים. ישנם רכבים של קטנים, לעומת דגמים בעלי גודל גדול יותר. רכבים אלו, מזכירים בצורתם רכבי שטח אתגריים. אי אפשר להגביל את רכבים אלו ליצרנים מסומים. מיטב היצרנים בתחום המכוניות, פיתחו דגמים בגדלים וגבהים של רכבי קרוסאובר.

מה היתרונות של רכב קרוסאובר, על פני המכונית המשפחתית הרגילה?

מדוע להשקיע בכלל, ברכישת רכב קרוסאובר? מדוע, לא להסתפק במכונית משפחתית רגילה? הסיבה לעלייה במספר רכבי הקרוסאובר בכבישי הארץ, היא התכונות הייחודיות של רכבים אלו.

חיסכון בדלק – מכונית הקרוסאובר,חוסכת בצריכת דלק. וכך, היא מקטינה בהוצאות השוטפות של משפחות עם ילדים.

מכונית גבוהה יותר – מכונית הקרוסאובר, גבוהה יותר ממכוניות משפחתיות רגילות. גובה זה, נוח לילדים ולנוער שלא צריכים לשבת ברכב עם רגליים צפופות. יש נפח גם לרגליים, וגם לחבילות.

האם אפשר להשיג 100% מימון לרכישת רכב קרוסאובר?

האם אפשר לרכוש רכבי קרוסאובר ב100% מימון? בעשור האחרון, יותר ויותר סוכנויות רכבים, מאפשרות מסלולים של 100% מימון לרכישת הרכב. לכן, אפשר גם לקנות בסוכנויות אלו רכבי קרוס אובר, ב100% מימון.

טרייד אין – אחד ממסלולי המימון החם ביותר בעולם הרכבים, הוא "טרייד אין". מוסרים את הרכב הישן, מזדכים עליו באופן משמעותי ביותר, ובכך חוסכים הוצאה כספית גדולה, ברכישת הרכב החדש.

החזר חודשי קטן וקבוע – הסוכנות הנותנת מימון לרכב, למעשה, משלמת  לכם על הרכב. ואתם מחזירים להם, סכום קבוע כל חודש. מעמים רבות, הסכום יהיה נמוך מ1500 ₪ לחודש. וכך, הסכום החודשי נמוך, ולא מכביד על ההתנהלות החודשית השוטפת, והעיקר- יש לכם רכב חדש!

"ניו דרייב", נותנת לכם 100% מימון לרכב!

רוצים לקנות רכב חדש? ב"ניו דרייב", תוכלו לקנות רכב חדש, ב100% מימון. כמובן, תוכלו לבצע "טרייד אין", על הרכב הישן. והיתר? תשלמו בתשלומים קבועים ולא גבוהים. במוסכים שלנו, תוכלו לרכוש דגמים מבוקשים כמו הקרוסאובר רנו קדג'אר, ודגמים איכותיים נוספים של קרוסאובר, והכל ב100% מימון! רוצים לדעת עוד? כנסו לקטלוג באתר, וחפשו את רכב החלומות שלכם. ל"ניו דרייב", 4 מוסכי מכירות, בערים: חולון, ירושלים, חיפה, פתח תקווה.