טעויות עלולות להתרחש כל הזמן. לא אחת אנחנו עושים דברים אותם לא היינו עושים לו ידענו מה יגיע לאחר מכן. נהיגה בשכרות היא כמובן אחד מהדברים הללו. אתם יודעים וודאי שנהיגה בשכרות היא אסורה על פי החוק אבל וודאי חשתבם כי מדובר על נסיעה קצרה, הרגשתם שאתם יכולים לעשות את הנסיעה הזו ולא התכוונתם חלילה לייצר נזק, לפגוע ברכוש או בחיי אדם.

עצם העובדה כי נהגתם בשכרות לא אומרת באופן חד משמעי כי עליכם להסתובב עם הכתם הזה לכל החיים. ניתן למצוא פתרונות שיוציאו אתכם מהסיטואציה בצורה טובה וחוקית.

אם אתם מחפשים את הדרכים להתמודד מול הסיטואציה, אנחנו, כאן, במשרד עורכי הדין 'חגי סער' נמצאים כאן עבורך כדי למצוא את הדרך המשפטית להוציא אותך מהבוץ.

כמה מילים על ההליך המשפטי

כאמור, נתפסתם על נהיגה בשכרות. על פניו אתם יכולים להגיש גם בעצמכם בקשה לבחינה מחודשת של הדוח והעונש אותו קיבלתם. אבל, אנחנו, במשרד עורכי הדין 'חגי סער' ממליצים לא אחת להיעזר באנשי מקצוע. עורך דין תעבורה הוא האיש לו יש את הכלים להתמודד עם הסיטואציה על הצד הטוב ביותר.

כאן תמצאו עורך דין תעבורה במשרד עורכי הדין של חגי סער המכיר את לשון החוק ישר והפוך. אנחנו יודעים שהאמת יכולה להסתתר באותיות הקטנות. מספיק שבהליך ההרשאה השוטר שנתן את הדוח עשה את הטעות ולו הקטנה ביותר בשביל להוציא אתכם מהסיטואציה הזו שהיא אכן, סיטואציה לא נעימה עבור אף אחד.

אם נתפסתם על נהיגה בשכרות וזו הייתה עבירת התנוע היחידה שלכם, רמת האלכוהול שנמצאה בדמכם נמוכה, גם אם היא חורגת מהמותר, לא נגרם נזק, כל אלו יכולים לעמוד לטובתכם בבית המשפט.

כל שאתם צריכים הוא לבחור עורך דין תעבורה שידע איך להתמודד עם המערכת המשפטית ולאפשר לכם למצוא את דרככם החוצה מהסיטואציה הלא פשוטה הזו.

מה אנחנו, במשרד עורכי הדין 'חגי סער' נותנים לכם

הליך משפטי, פשוט ככל שיהיה, הוא לא הליך נעים עבור אף אחד. אנחנו מדברים על רגעים המלווים בהרבה לחץ, מתח נפשי ואי וודאות. לכן, חשוב לנו לא רק לתת לכם את המענה המקצועי הנדרש. אלא גם לעמוד שם לצדכם ולתת לכם את המענה הנפשי שיעזור לכם לעבור את המשוכה הזו בצורה הטובה ביותר.

אנחנו נאסוף את ההוכחות שיתנו לכם כוח בבית המשפט ונלווה אתכם לאורך כל התהליך בצורה הטובה ביותר.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה. אנחנו נמצאים כאן בטלפון או דרך האתר על מנת לעזור לכם לעבור את התהליך בשלום. זכרו, גם אם נדמה שאין מה לעשות, בעזרת ידע משפטי אתם עלולים לגלות שניתן למצוא פתרונות לכל.