הסיבה לקניית חלקי חילוף מטעם הצרכנים היא בוודאי מסיבות כלכליות. חלקים הנרכשים בצורה חדשה עולים מאות ואף אלפי שקלים ולכן הצרכן הממוצע בוחר להתגמש ולקנות את החלקים ביד 2. המציאות הזאת מתרחשת בעקבות המחייה והפרנסה הקיימת בישראל, המיסים, וכל דבר אחר פשוט יקר. אז איך בעצם למצוא חלקי חילוף לרכב בצורה מוזלת? אנחנו כאן עם התשובות.

נשברה המראה? זה לא סוף העולם

ע"פ חוק משרד התחבורה, רכבים קטנים או גדולים חייבים להצטייד עם מראה תקינה ולא שבורה. לכן ובעקבות זאת, אם נשברה לכם המראה ייתכן שהעלות למראה חדשה תהיה בין 500 ₪ ועד ל- 1,000 ₪. למרבית מצרכני הרכב מדובר בסכום עתק, סכום ממש גדול שבמציאות אחרת אולי הייתה אפשרית. לכן, הרבה מהצרכנים מנסים לחסוך את כספם ולמצוא מראות בתעריפים קצת יותר מוזלים, לדוגמא מראות יד 2. ניתן למצוא מראות יד2 במחירים אטרקטיביים אצל קונה הרכבים, מגרש הגרוטאות, וכן גם באתר יד2.

שימו לב: המחירים עשויים להשתנות בהתאם לרכב שברשותכם.

נשבר הפנס? אפשר למצוא פנסים בזול

הרבה מאוד אנשים נתפסו וקיבלו דוחות משטרתיות עקב אי שימוש בפנסים תקינים, או אי שימוש כלל. המחירים עבור פנס לרכב משתנים בהתאם לסוג הרכב, סוג הנורות, והיצרן. לידיעתכם: הפנס הסטנדרטי ביותר עולה החל מ- 450 ₪ ויכול להסתיים גם ב- 2,500 ₪ הכל תלוי בסוג הנורה והרכב. מדובר במחירים די גבוהים שאותם לא כל אחד יוכל לספק. כעת, בעקבות המצב, אנשים ישמחו לקבל מחירים אטרקטיביים יותר גם אם מדובר בפנסים יד2 שנעשו בהם שימוש חוזר. אל תדאגו, אם נשבר לכם הפנס זה לא סוף העולם, ישנם פתרונות יצירתיים להשגת פנסים לרכב במחירים טובים לצרכן. תוכלו להשיג את הפנסים אצל קונה רכבים, בחנות המרקט של ה- Facebook, וכמובן באתרי מסחר.

שימו לב: המחירים מפורטים לצרכן ומשתנים תמיד בהתאם לרכב ולדרישה הסופית.

מיליון חלקים – האתר שמספק את כל חלקי החילוף לרכב

מיליון חלקים לרכב הוא אתר מסחר אינטרנטי אשר מספק חלקים לפי מנוע חיפוש וסינון מתקדם. תוכלו למצוא את החלקים הנדרשים לכם לפי שנת הייצור, המותג של הרכב, המודל והדגם, וכמובן על פי המנוע. האתר הוקם במטרה להעניק לצרכן אוזן קשבת, דרך שבה הוא יוכל להשיג את החלקים בצורה זולה. למעשה, מדובר על מהפכה שהולכת לטובת הצרכן ומניבה לו חיסכון אדיר של זמן וכסף. בין החלקים הנפוצים לרכב תוכלו למצוא אצלנו חלקי חילוף כלליים וקטנים, ידיות לרכב, מגני רוח, פנסים לרכב, מראות לרכב, וכמו כן אביזרים נלווים ומשומשים יותר.

מיליון חלקים מספקת חלקים לרכב עם אמא ואבא, שירות ואחריות מקיפים, וזמינות מרבית בהתאם לצורך. לפרטים נוספים, להתייעצות, ולקבלת הצעה אטרקטיבית בקרו באתר מיליון חלקים לרכב.