שירותי ההסעות הפרטיות בישראל מציעים מגוון רחב מאד של פתרונות, המותאמים באופן נקודתי לצרכיו של הלקוח ולדרישות השונות. כאשר מדובר בשירותים VIP הרי שהסיפור הוא אחר והוא כולל את כל הפינוקים שצריך כדי להפוך את חוויית הנסיעה ברכב לחוויה מסוג אחר.

איך זה עובד

שירותי הסעות VIP מתאימים לקהלים שונים, המחפשים מענה בהתאמה אישית ושירות ברמה גבוהה. שירותים אלה עומדים בסטנדרטיים גבוהים (ולמעשה, בין הגבוהים ביותר בענף ההסעות המקומי) והם שונים מאלה, "הרגילים". מדובר בשירותים משודרגים ומפנקים מאד, המתבססים על רכבים משוכללים, מרווחים, רכבים עם פיצ'רים והפתעות שונות, וכל מה שצריך כדי להעביר את הנסיעה ברכב בנעימים. שלא כמו שירותי הסעות רגילות, הסעות VIP מספקות מענה נקודתי ללקוח והן כוללות גם נהג שצמוד אליו. הנהג מקבל את פניו של הנוסע, או את פניהם של הנוסעים מרגע כניסתם אל הרכב והוא דואג להנעים את זמנם במהלך הנסיעה כולה. הדבר קריטי במיוחד כאשר מדובר בנסיעות ארוכות מאד אל יעדים רחוקים, אז התנאים המצוינים באים לידי ביטוי והופכים את הנסיעה הממושכת לנינוחה, חווייתית והרבה יותר נעימה.

למי מיועד השירות

שירותי VIP מספקים מענה למגוון רחב מאד, כאמור של קהלים. בארץ משתמשים בהם לרוב אנשי עסקים, כדי להגיע ממקום למקום, וגם כאשר הם מארחים אורחים חשובים, בין אם הם מהארץ ובין אם הם מחו"ל. שירותים אלה מציעים מענה מתאים גם לאמנים, שנוסעים להופעות המתקיימות ברחבי הארץ וגם לצרכי תיירות פנים – לישראלים שרוצים ליהנות מנסיעה ברכב מפנק או לתיירים המגיעים מחו"ל, ומעוניינים לטייל ברחבי הארץ עם נהג צמוד ורכב מרווח ונעים. 

הסעות VIP יכולות להיות למי שמתכנן נסיעה קצרה בתוך העיר או ליעד קרוב, והן גם יכולות להתאים למי שרוצה להגיע ליעד מרוחק. לקוחות רבים מזמינים שירות הסעות כזה גם במסגרת של אירועים מיוחדים וחשובים, בין אם כדי להגיע אל האירוע עצמו ובין אם כדי לחזור ממנו, בסופו. הסעות ה-VIP מספקות מענה לכל מטרה והן יכולות להיות חד פעמית או במסגרת של שירות ממושך יותר. היופי בהם הוא האפשרות להגיע בזכות השירות לכל מקום שרוצים ולעשות זאת ברכבים ממוזגים ומפנקים. מדובר בשירות יוקרתי, שירות בסטנדרטיים גבוהים, שירות שיכול להתבסס על סוגים שונים של רכבים. שירותי הסעות VIP יכולים להיות באוטובוסים גדולים, הם יכולים להיות ברכבים פרטיים, ברכבי ואן, בלימוזינות כמובן ובדגמים נוספים של רכבים.

ליהנות מיתרונות רבים

אין ספק ששירותי VIP, ובייחוד בכל הקשור לנסיעות ארוכות או לנסיעות לאירועים חשובים, הם הדרך הטובה ביותר להעביר את הנסיעה וליהנות מכל מה שצריך במהלכה: נהג מיומן ומקצועי, רכב נוח, נעים ומרווח, נסיעה שקטה וחווייתית ומגוון של שדרוגים העומדים לרשותם של הנוסעים.