אחד הדברים שהכי מאפיינים את המסחריות של ימי הוא, הנושא של מערכות הבטיחות המתקדמות. בעוד שבשנים עברו המסחריות לא כללו מערכות בטיחות מתקדמות, בימינו רכבים מסחריים מיוצרים עם מערכות הבטיחות המתקדמות בשוק. אז איזה רכב מסחרי הישראלים הכי אוהבים? 

הישראלים אוהבים רכבים מסחריים, מכיוון שבישראל יש לא מעט בעלי מקצועות פרילנסרים, חברות הסעה וחברות משלוחים, מסעדות שעובדות עם רכבים מסחריים, בתי מלון ועוד. בפועל, הרכב המסחרי יכול לשמש אתכם להובלת נוסעים אמנם, אבל הוא יכול גם לשמש אתכם עבור הובלה של ציוד. הכול תלוי בדבר אחד – האם אתם בוחרים מסחרים עם מושבים או מסחרים עם נפח אחסון ענק וללא מושבים? הנה כל המידע שצריך לדעת. 

איזו מסחרית הכי אהובה בישראל?

אם אתם שואלים אנשי מקצוע רבים, הם יגידו לכם שחברת IVECO מייצרת מסחריות ברמה גבוהה. איווקו דיילי למשל, זהו דגם ששוחרר השנה לאחר מתיחת פנים והוא מציע לא פחות מאשר 19.6 מ"ק. מדובר בנפח אחסון לא מבוטל בכלל, שיכול להספיק לכם גם תרצו להשמיש את הרכב בתור רכב הסעות ל-20-30 נוסעים. לא רע. 

איווקו דיילי היא אחת מהמכוניות המסחריות הכי אהובות בישראל, אבל היא לגמרי לא היחידה. הישראלים מאוד אוהבים אותה בגלל שהיא מצעיה נפח אחסון רב, כמו מסחריות אחרות. אם כך, מה מייחד אותה מול רכבים מסחריים אחרים? ובכן, איווקו החליטו לייצר את דגם הדיילי עם הנעה אחורית או הנעה כפולה (לבחירתכם). בניגוד למתחרות שלה בקטגוריה של מסחריות גדולות, ה-IVECO לא מגיעה עם הנעה קדמית בכלל. 

מסחריות נוספות שהישראלים מאוד אוהבים

מכירים את הרכב הצרפתי הנקרא סיטרואן? סיטרואן משווקת בישראל את דגם הברלינגו כבר שנים רבות, שמתמודד בקטגוריה של רכבים מסחריים קטנים. הברלינגו מאוד אהובה בישראל כבר שנים ארוכות, וכמעט כל הדורות של הרכב הזה הגיעו לישראל, כולל כל גרסאות מתיחות הפנים. 

אמנם ברלינגו לא מתמודדת בקטגוריה של מסחריות גדולות כמו איווקו דיילי ודומות לה, אבל היא בהחלט פופולארית מאוד בקרב אנשי מקצוע רבים. יש לציין, בניגוד ל-UVECO, סרלינגו לא אמורה לשרת חברות הסעה (היא לא מספיק גדולה לשם כך). 

המסחריות של מרצדס נפוצות מאוד

לחברת מרצדס יש מספר דגמים של רכבים מסחריים, כולל מסחריות גדולות שנמכרות בישראל במאות חתיכות כל שנה. מרצדס מייצרת רכבים מסחריים בינוניים עד גדולים, וכמעט שלא ניתן לאתר את החברה בפלחי השוק של מסחריות קטנות. 

בעוד שמכוניות כמו איווקו דיילי יציעו לכם דיל אטרקטיבי של נוחות ואמינות, מרצדס בדרך כלל יכללו בדיל גם את מערכות הבטיחות המתקדמות שלהם. כך או כך, תקפידו לבחור לרכוש רכב מסחרי שמתאים בדיוק לצרכים שלכם. בין אם העבודה כזו או אחרת, תתייעצו עם קולגות שלכם לתחום. 

מאמר זה נכתב באדיבות חברת טריידקום המציעה מגוון עצום של רכבים מסחריים יד 2 במחירים מנצחים.